Friday, August 26, 2011

Carolina Quesada

Our Bella of the week is Carolina Quesada.

My friends call me just Caro, and here I'll tell you a little about me, my birthday is on August 22, I am 18 years old, I am studying social work at the Universidad Latina in San Pedro which I love very much.

In my spare time I love being with my friends and family, tp go out and dance. My favorite place is the beach, I love animals especially horses and dogs.

Since I was little I liked the modeling industry, in my opinion it is an art where you can go from expressing feelings to a complete personality, plus I recently competed to be on the “Modelo Perfil” cover magazine and it was an enriching experience both personally and professionally.

Nuestra Bella de la semana es Carolina Quesada.

De cariño solo Caro me dicen, y aqui les cuento un poco de mi; cumplo años el 22 de agosto, tengo 18 años, estudio Trabajo Social en la Universidad Latina en San Pedro la cual me apasiona muchísimo.

En mi tiempo libre me fascina estar con mis amigos y familia; salir, bailar, etc, mi lugar favorito es la playa, me encantan los animales en especial los caballos y perros.

Desde pequeña me ha gustado la industria del modelaje en mi opinión es un tipo de arte donde se puede expresar desde sentimientos hasta una personalidad completa; además hace poco estuve concursando para Modelo Perfil y fue una experiencia enriquecedora tanto a nivel personal como a nivel profesional.

No comments:

Post a Comment