Wednesday, February 9, 2011

Karla Rodriguez


Our Bella of the Week is Karla Rodriguez, a stunning lawyer who wrote this heartfelt and kind words: Hello ... Want to know something about me, humm, I'm a very happy woman that have achieved what I have proposed with great effort, my children are the love of my life for them I breathe and I get up every day. I am very happy and I spent most my day smiling, I enjoy it, you probably see me smiling throughout the day and learning from people lots of things, I love all persons who cross my path, for good or not so much...I do not judge people and I am very liberal, I am not afraid of anything .. hahaha, I hate double standards, lies, hypocrisy and phonies, which there are so many today. My passions are sports, I love exercising, weights, fitness, running, mountain biking, skating, I need moving in my life hahaha, photography overflows my adrenaline, I feel totally on my turf in a photo session, more than posing for the camera I have fun with it, instead of feeling tired after a photo shoot, an endorphin rush fills my body, and fills me with happiness, making hard to go to sleep thrilled with the results of the session. I've been a finalist in the 2008 Mrs. Costa Rica Pageant and Costa Rica Fitness Sport Model 2009. During the session for www.bellapod.com I felt amongst friends, playing, laughing, there was a very tasty chemistry from the start, which helped the shoot go very smoothly, productive and very diverse, ranging from photos of a good girl, to the character of a naughty girl, hot, spicy, sexy, it was just a character, I'm an angel, very good, not killing able to kill a fly... hahaha Kisses, Karla


Nuestra Bella de la Semana es Karla Rodriguez, hermosa abogada que nos escribió estas amables y cariñosas palabras: “Hola… Quieres saber algo de mi, mmm, soy una mujer muy feliz que lo que me propuesto lo he alcanzado con mucho esfuerzo, mis hijos son el gran amor de mi vida por lo que respiro y me levanto diariamente. Soy una persona muy feliz, que lo que mas realizo en mi día es reírme, me encanta disfrutar, es probable que me vean sonriendo a lo largo de los días y aprender de la gente, de todo el mundo aprendo miles de cosas, amo a todas las personas que se cruzan en vida, para bien o no tanto.....No juzgo a las personas y soy muy liberal, no me asusto de nada..jajaja, odio la doble moral, las mentiras, la gente hipócrita y falsa, que hay tanta hoy en día. Mis pasiones son los deportes, el ejercicio me encanta, las pesas, el fitness, el atletismo, ciclismo de montaña, patinar, necesito movimiento en mi vida jajaja, la fotografía desborda mi adrenalina también, yo me siento totalmente en mi charco en una sesión de fotos, sin penas, ni tapujos, creo que más que posar para la cámara de divierto con la cámara, en lugar de sentirme cansada después de una sesión de fotos, quedo con endorfinas al tope en todo mi cuerpo, la felicidad me llena y me cuesta montones dormir esas noches, quedo emocionada con los resultados de las sesiones. He sido finalista en Señora Costa Rica 2008 y Fitness Sport Model Costa Rica 2009. Durante la sesión de www.bellapod.com me sentí entre amigos, jugando, riéndonos, existió una química muy sabrosa desde el inicio, lo que ayudo a relizar la sesión de fotos de forma muy fluida, productiva y bastante diversa, desde fotos de niña buena, al personaje de una chica traviesa, picaresca, picante, sexy, y una pizquita de diablilla, era solo un personaje, soy un ángel, muy buena, que no mata una mosca... jajajaja” Besos Karla

No comments:

Post a Comment