Wednesday, February 9, 2011

Melania Bogantes

Melania Bogantes is our Bella of the Week. This stunning blonde hits with her beauty and her long, shapely legs. Melania we wrote these kind words to you, our loyal fans: "Hi, I want to tell that I am a very happy person, I love traveling, exercising, going to the beach, enjoy my time with loved ones, I am currently studying Public Relations. Modeling is a hobby that I have really enjoyed, in 5 years I have lived many positive experiences within them two beauty pageants one in Ecuador and another one here in Costa Rica, I have worked in multi-brand events I love the runways and photography . I believe that each session is a new experience and this was no exception so I want to thank Mariano Matamoros for his work, I felt very comfortable, safe and beautiful, enjoy the session, I love the pictures and I hope you do as all well . Kisses Melania

Melania Bogantes es nuestra Bella de la Semana. Esta rubia impacta con su belleza y sus largas y torneadas piernas. Melania nos escribió estas gentiles palabras para ustedes nuestros fieles seguidores: “Hola, quiero contarles que soy una persona muy alegre, me encanta viajar, hacer ejercicio, ir a la playa, disfrutar de mi tiempo con los seres queridos, actualmente estoy estudiando Relaciones Públicas. El modelaje es un pasatiempo que he disfrutado mucho, en 5 años he vivido muchas experiencias positivas, dentro de ellas dos concurso de belleza uno en Ecuador y otro aquí en Costa Rica, he trabajado en eventos de varias marcas me encanta las pasarelas y la fotografía. Considero que cada sesión es una nueva experiencia y esta no fue la excepción por eso quiero agradecerle a Mariano Matamoros por su trabajo, me sentí muy cómoda, segura y bella, disfruten mucho la sesión, las fotos me encantaron y espero que a todos ustedes también.” Besos Melania

No comments:

Post a Comment